آشنایی با دستگاه های فتوکپی استوک،بازسازی شده وآکبند ریکوآفیشیو
نوشته شده توسط : جعفری

آشنایی با دستگاه های فتوکپی استوک،بازسازی شده وآکبند ریکوآفیشیو

درصورتیکه قصد خرید دستگاه فتوکپی داشته باشید متوجه خواهید شد انواع مختلفی از دستگاه های فتوکپی اعم از آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود هستند. هر کدام از این نوع دستگاه ها از مزایا و معایب خاص خود برخوردار می باشند.

منظور از دستگاه آکبند دستگاهی نو است که در تعداد بسیار محدود و با قیمت بالا در بازار موجود هستند. بهتر است بدانید که برای خرید لوازم اداری مانند دستگاه کپی باید چندین میلیون هزینه صرف کنید.  قیمت دستگاه های آکبند بسیار بالا می باشد به طوری که هر کسی توان خرید این دستگاه ها را ندارد. بنابراین برای فردی که کسب و کار جدیدی را تازه راه انداخته است و سرمایه آنچنانی ندارد خرید دستگاه آکبند توصیه نمی شود.

از دیگر دستگاه های کپی موجود در بازار می توان به دستگاه های کپی بازسازی شده اشاره کرد. این دستگاه های کپی کارکرده هستند و بعضی از قطعات آن ها تعویض شده است. بهتر است بدانید که این مدل دستگاه های کپی از لحاظ قیمت ارزان تر از دستگاه های استوک و آکبند می باشد.

دستگاه های استوک از دیگر دستگاه های کپی موجود در بازار هستند که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت لازم هم برخوردار می باشند. این دستگاه ها سالم  اما کارکرده هستند و از کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می شوند. بهتر است بدانید که تنها چند سال از طول عمر و مدت استفاده این نوع دستگاه های کپی گذشته است.

خرید دستگاه فتوکپی استوک از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. توصیه می شود افرادی که توان مالی خرید دستگاه های نو را ندارند دستگاه استوک را انتخاب کنند. همچنین خریدار با خرید این نوع دستگاه ها می تواند از کیفیت بالای برندهای معروف اروپایی و آمریکایی بهره مند شود.

دستگاه های استوک اصل به دلیل اینکه شناسامه دار هستند و به همراه آن ها ضمانت نامه یا گارانتی وجود دارد از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. خریدار با اطمینان کامل از ضمانت و سلامت کالا می تواند نسبت به خرید دستگاه فتوکپی استوک اقدام کند...ادامه مطلب درکپی ایران...جهت مشاوره 09148659399





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: